Thursday, May 22, 2008

Caca Marba

hahahha this week byk kali betul perkataan "caca marba" tu kuar drpd mulut aku...nak tau kenapa? hahaha sbb this week aku betul2 rasa aku handle sorang2 application yg aku jaga...tu..kah kah kah..rasa mcm mati kering..hehe...sbbnya bayangkanlah baru 3 bulan join tibe2...partner resign...byk lg aku tak sempat nak belajo atau nak mitak tips dr dia...alih2 dah kena pandai2 sendiri la labu nak survive...naya naya...anyway...aku takkan mengalah...aku melihat dr sudut perspektif yg berbeza....ibarat kata pepatah inggeris:

"The Pessimist Sees Difficulty In Every Opportunity
The Optimist Sees Opportunity In Every Difficulty"

so aku melihat ini sbg peluang utk belajar...sebanyak mungkin...dan menimba pengalaman..supaya in future aku boleh betul2 tau pasal application ni...hahaahah insyaAllah..amin....

No comments: