Monday, July 14, 2008

Small n Sweet Gathering @ Bangi (Rumah AMie&Khalil)

hehehe kite lupekan episod bengang....meh kite cite bab sweet n best ni...hehe...last weekend...on saturday aku attend small gathering budak2 P7 (itm dungun) kat umah Amie & Khalil...actually memula tu cam liat2 nak p..bukan sbb takmo jumpe depa...tp sbb pk kan kena drive sendiri....dah nik kena keja....aku ni almaklum le bukan nye reti drive jalan2 yg tak biasa ni...dulu pegi utm semarak pun sesat manjang kih kih kih


last2 yinn kata...konvoi dgn dia n aisyah...okeh la aku pun setuju..la...nik pun bg green lite...so...tghari sabtu tu bertolak le pegi bangi..janji jumpe yinn n aisyah kat sepital serdang...tp spt yg dijangkakan...hampes...aku sesat le lagi...nasib bwk aqilah ada la teman membebel...kalu nak..mau pucat lesi....hahahaha sib tak kena sekeh dgn yinn hahahahaha


dipendekkan cite....sampai la umah amie...waa cantek umah die beso...dan wat pertama kalinye...aku tgk anak2 amie wah wah berjaya jugak amie jadi ibu hahahaha...cute anak dia...sicenah lak cam biasa tetap menten cekeding...w/pun anak2 dah beso...cenah cenah..hehee...

pahtu dtg k.na/ai/jai/knom/aida/noli/aiza bersama tentera masing2....wahhhh happening habis...anyway memang seronok rasanya....kecoh habis....masing2 borak mcm kat p7 dulu..kecoh ribut....tp mang puas ati lah...dpt jumpe semula....


tqqqqq....to all....

1 comment:

chenah said...

amboi smpt lg kutuk aku ek! aku ttp vogue tau! hahah. x sabo nk buat blog gak..al-maklumla sethn jd fulltime h/wife nnt kan hheheh